TITLE/SCORE | PERIOD/GENRE | AUDIO |
SELF - LEARNING |
|||
SATB |
S |
A |
T |
B |
||
Abschied vom Wald (Felix Mendelssohn) | Romantic | |||||
Ach Elslein, liebes Elselein (Ludwig Senfl) | Renaissance | |||||
Adieu, sweet Amaryllis (John Wilbye) | Renaissance | |||||
Ah, for wings to soar (Anonymous) | Romantic | |||||
A little pretty bonny lass (John Bennet) | Renaissance | |||||
April is in my mistress' face (Thomas Morley) | Renaissance | |||||
Au joly bois (Claudin de Sermisy) | Renaissance | |||||
Belle qui tient ma vie (Thoinot Arbeau) | Renaissance | |||||
Ben staga tutta questa bella brigada (Filippo Azzaiolo) | Renaissance | |||||
Bonjour, mon coeur (Roland de Lassus) | Renaissance | |||||
Bonzorno madonna (Antonio Scandello) | Renaissance | |||||
Ce moys de mai (Clement Janequin) | Renaissance | |||||
Chi la gagliarda (Baldassare Donato) | Renaissance | |||||
Come again! (John Dowland) | Renaissance | |||||
Con voce dai sospiri interrotta (Orazio Vecchi) | Renaissance | |||||
Cruda mia tiraniella (Orazio Vecchi) | Renaissance | |||||
Dolcissimo ben mio (Orazio Vecchi) | Renaissance | |||||
Drop, drop, slow tears (Orlando Gibbons) | Hymn/Sacred | |||||
El grillo (Josquin Desprez) | Renaissance | |||||
E me levai d'una bella mattina (Filippo Azzaiolo) | Renaissance | |||||
Fair Phyllis i saw (John Farmer) | Renaissance | |||||
Fata la parte (Juan del Encina) | Renaissance | |||||
Fa una canzona (Orazio Vecchi) | Renaissance | |||||
Fine knacks for ladies (John Dowland) | Renaissance | |||||
Già cantai allegramente (Filippo Azzaiolo) | Renaissance | |||||
I languish to complain me (John Bennet) | Renaissance | |||||
Il est bel et bon (Pièrre Passereau) | Renaissance | |||||
Io mi son giovinetta (Domenico Ferrabosco) | Renaissance | |||||
Jamais je n'amerai (Anonymous) | Renaissance | |||||
Je ne l'ose dire (Pièrre Certon) | Renaissance | |||||
La canzone del grillo (Filippo Azzaiolo) | Renaissance | |||||
Las, pauvre coeur (Clement Janequin) | Renaissance | |||||
Leva la man di qui (Orazio Vecchi) | Renaissance | |||||
Lucilla, io vo' morire (Orazio Vecchi) | Renaissance | |||||
Margot laboures les vignes (Jacques Arcadelt) | Renaissance | |||||
Mas vale trocar (Juan del Encina) | Renaissance | |||||
Matona mia cara (Roland de Lassus) | Renaissance | |||||
Mon coeur se recommande a vous (Roland de Lassus) | Renaissance | |||||
My love's an arbutus (Charles Villiers Stanford) | 1800/1900 | |||||
Now, o now i needs must part (John Dowland) | Renaissance | |||||
O occhi, manza mia (Roland de Lassus) | Renaissance | |||||
O spazzacamin (Filippo Azzaiolo) | Renaissance | |||||
Pastime with good company (Henry VIII Tudor) | Renaissance | |||||
Quando mirai la bella faccia d'oro (Orazio Vecchi) | Renaissance | |||||
Quick! (Charles Villiers Stanford) | 1800/1900 | |||||
Sentomi la formicula (Filippo Azzaiolo) | Renaissance | |||||
Se son quest'occhi tuoi (Orazio Vecchi) | Renaissance | |||||
So ben mi ch'à bon tempo (Orazio Vecchi) | Renaissance | |||||
Tant que vivrai (Claudin de Sermisy) | Renaissance | |||||
Tanto sai fare (Filippo Azzaiolo) | Renaissance | |||||
Tantum ergo (Déodat de Séverac) | 1800/1900 | |||||
The blue bird (Charles Villiers Stanford) | 1800/1900 | |||||
The elves' dance (John Bennet) | Renaissance | |||||
Tourdion (Ed. Pièrre Attaignant) | Renaissance | |||||
Tra verdi campi (Orazio Vecchi) | Renaissance | |||||
Tutto lo di (Roland de Lassus) | Renaissance | |||||
Un dolce canto (Giovanni Battista Martini) | Classical | |||||
Vedrassi prima
(G.
Pierluigi da Palestrina) |
Renaissance | |||||
Vitrum nostrum
gloriosum (Georg Forster) |
Renaissance | |||||
Weep,
o mine eyes (John Bennet) |
Renaissance | |||||